YoungsterBoy
Bonjour!

hello fella nice to meet you

Meet Me There:

Story superboy ;) Chat

super song

one direction



credit

Design by : noorhidayah dayah
Saya Dah Besar
Friday 25 January 2013 | 09:49 | 0 supehero saya


Assalamualaikum semua 

alhamdullilah , mood tgh okay ney . tiba-tiba pulak tgn ney pon rjin sgt nk menaip . haish . da lama kot rsenye tak mengupdate blog ney . sejak skola start , mmg susa nk dpt chance pgg lappy . so mmg konpem-konpem la x bley nk tls entri bru ye x ? okay la . back to the story , mls ak nk berceloteh lg pnjg-pnjg . kte trus straight to the points eh . hmmm . akhirnye dapat gak idea and masa utk update blog aku ney . hehe . post aku kali ney akan merangkumi serba sedikit pasal ketua-an aku yang semakin ketara (da form 5) hahaha .

so . amacam 2013 so far ? best takk ? hmmmm , untunglahh . i have to suffer my cough . urghh . penat ahh batuk2 . sakit pulak tuu . adoyai . 
, lagi dua hari je dah nak start skolah kann ? kejapnye la cuti .  how time flies . rasa mcm baru semalam . errr , pape je lahh . haha . lpas ni dah takley nk tido n bangun lambat . alaaaaah :(


ehhh geng , tak caya dohhh ! aku dah FORM 5 !!!! .


FIVE . yes 5 . okey stop with 5 . hmmmmm , my last year of school . dah besar aku kannn . *cakap sendiri :p haha . im so gonna make this year , a YEAR TO REMEMBER (:  aku nak jadikan tahun ni as my BEST year of the 'school life' ! final year lah katakannn :p hehe .

so , as malaysian . Form 5 = SPM which is , Sijil Pikat Mertua :p hahaha . tak lahh . Sijil Pelajaran Malaysia of course . im gonna sit for it ? but im just a kid ! lahhh sangat . haha .

Seram lahh bila fikir2 pasal SPM ni . bukan main2 kott . it will determine my future .BESAR tuu . dah lahh mse cuti satu ape punn aku tak buat . even HW punn takde . 0 . maknanya this year kena start from ZERO ? Ya Allah . in a year . im gonna have to study it ALL again ? parahh . kena kerja lebih ni . mati lah aku this year

Ape punn , usaha tangga kejayaan . Aku kena berusaha sehabis mungkin . 'crazy pig' punyaaa :p korang doakan untuk aku okey ? Tadah tangan now . now ? YES NOW PLEASE :') n read this .

"Ya Allah , kau permudahkanlah segala urusan Nasrul Naim Nasrodin serta rakan2 seperjuangannya untuk menimba ilmumu agar mereka dapat mencapai impian mereka untuk berjaya dalam SPM serta pada masa2 yg akan datang . Kau bukakanlah pintu hati mereka untuk menerima ilmu dengan mudah dan berkatilah segala ilmu yg mereka dapat . Amin ."

Amin amin ya Rabbal 'Alamin . Thanks korang :D kalau nak doa lebih pun dialu-alukan :p hehe .

ohh , one more thing . since there's a big exam this year , just like 2010 , i might not update regularly . so , awal2 , im SORRY . but i'll still update ! don't worry okey ;) *mcm ade je readers kauu -.-'

okay la jmpe lg . bye .



Thnks for reading my story :)

0 comment(s)
Older Post | Newer Post