YoungsterBoy
Bonjour!

hello fella nice to meet you

Meet Me There:

Story superboy ;) Chat

super song

one direction



credit

Design by : noorhidayah dayah
Kembali Ke Sekolah
Saturday 29 December 2012 | 09:49 | 2 supehero saya


Assalamualaikum 

hmm..da lame rasenye x update blog ney..haish..berkurun da rsenye..smpai da berhabok-habok da blog ak ney...hehehe..bukan sebab pe da lme x mengupdate...ak x de idea la nk taip entri psl pe..hihi..idea tu x nk dtg2..aisey...pnt da pikir..smpai nk trcbt kple otak ney..

okay la...1st entri slps lame mnyepi..hihi..kali ney ak nk kongsi sket kt dalam blog ney psl KEMBALI KE SEKOLAH...hmm..sedar x sedar...cuti sekolah tinggal berapa hari je lagi kan??...rasa macam cepat je masa berlalu ...pejam celik pejam celik... da nk msk taon bru...banyak peristiwa masam masam manis pada tahun 2012...sebenarnya  tak ada cerita sgt nak dikongsikan dalam entri kali nie psl kmbli ke skola..tapi stlh didesak oleh kwn2 spye mnls entri bru...so mcm trgrak jgk la ati ney nk mngupdate blog ni...demi kwn2..ye x??hahahaha

02.01.2013... merupakan tarikh kembali ke sekolah..pada tahun hadapan ( tinggal berapa hari je lagi )...aku  akan mnjadi calon SIJIL PELAJARAN MALAYSIA ( SPM ) ... tak sangka ...dah 11 tahun aku dialam persekolahan ney...hahahaha...x rse matured pon lg..tpi umor da 17...aiyooo...bnyk sedih wooo..cuak + gmbire + happy + sedih sume ad...hmmm..prsaan ak bercmpor baur  la...msih lg rse mcm x cye je da nk jd form 5..ish3so mulai taon dpn ak da x bley men2 lg...kne fokus..yela..last year kt skul kn..n lgpon ak kn ad exam besar..so kne la stdy hard ye x??hmm...mmg kne pulun abez la nmpknye..x bley mls2 da..x bley leka..x bley sgle2 nye la sng cter...kre taon dpn ney ak kne jd stdent y lbey baek drpd taon2 sblomnye la sng cter..

so kepada yang bakal kembali ke alam persekolahan tu ... aku ucapkan SELAMAT KEMBALI ....dan  kepada murid-murid tahun 1 selamat datang ke sekolah...hahaha..jgn nges2 ye.. dan kpd tingkatan 1 pun selamat datang ke sekolah jgk...tapi sekolah menengah la...

Oklah ckp smpai sni je kot...da x de pe nk taip da..so aku nk mengudur diri ... dah penat berceloteh ... len mse klu ak rjin nanti aku berceloteh lg ye ...sori  kalau aku ada buat salah dan silap aku minta maaf okay ... sekian .


Thnks for reading my story :)

2 comment(s)
Older Post | Newer Post